Termeni si Conditii

  1. Termeni generali

Următorii termeni și condiții se aplică tuturor comenzilor plasate la Luposgk.ro. Termenii și condițiile se aplică de îndată ce o comandă este plasată pe Internet. Prin plasarea comenzii la noi, acceptați Termenii și condițiile prezentate mai jos. Acești Termeni și condiții nu vă afectează drepturile legale. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați. Toate referirile la “compania”, “noi”, “nostru” sau “noi” se referă la SC Sports Club SRL. Orice referire la “client”, “tu” “client” sau “cumpărător” se referă la persoana sau organizația care a plasat comanda.

Numele și adresa comerciantului este SC SPORTS CLUB SRL, Buzău, Cartier Episcopiei bloc A4, apt. 25, Buzău, România.

  1. Executarea contractului

2.1 Comanda dvs. reprezintă o ofertă pentru executarea unui Contract de Achiziție. Când ne trimiteți o comandă, vă vom trimite un e-mail pentru a confirma primirea comenzii și pentru a vă explica toate detaliile relevante (Confirmarea comenzii). Confirmarea comenzii dvs. nu reprezintă acceptarea acordului. În schimb, confirmă primirea comenzii dvs. Acesta devine un Contract de Achiziție numai atunci când am trimis bunurile comandate și când ați primit notificarea de livrare din depozitul nostru că mărfurile au fost expediate. Dacă un produs din comanda pentru care ați primit Confirmare de livrare, nu este afișat în e-mailul privind notificarea de livrare, nu va avea loc niciun contract de achiziție pentru acel produs. În cursul procesului de cumpărare, cumpărătorul acceptă Termenii și condițiile noastre de vânzare, așa cum este prezentat în această pagină.

2.2. Dacă nici un produs nu este disponibil, ne rezervăm dreptul de a rezilia contractul. Veți fi informat imediat dacă mărfurile pe care le-ați comandat nu pot fi livrate. Dacă suma datorată a fost deja plătită, o vom returna imediat. Nu ne asumăm nici o responsabilitate pentru daunele cauzate de livrarea cu întârziere, cu excepția cazului în care există o neglijență certificată din partea noastră. În cazul în care una sau mai multe bunuri din comanda dvs. nu sunt disponibile în intervalul de timp corect, ne rezervăm dreptul de a vă oferi o livrare alternativă prin unul dintre partenerii noștri de afaceri din zona dvs., în aceleași condiții. Veți avea posibilitatea de a accepta o astfel de livrare alternativă.

2.3 Vă vom anunța dacă un articol afișat pe site nu mai este disponibil sau dacă prețul său sa schimbat.

  1. Preț

Toate prețurile de pe site-ul luposgk.com pot fi afișate în următoarele valute:

  • EUR (Euro)
  • USD (USD)
  • CAD (dolar canadian)
  • CHF (Franc elvețian)
  • GBP (British Pound)
  • NOK (coroana norvegiană)
  • SEK (Krish Swid)
  • DKK (coroana daneză)
  • AUD (Dolar australian)
  • RON (leu românesc)

Costurile de transport pot fi adăugate la aceste prețuri. Costurile de transport sunt afișate pe site-ul nostru și pot fi verificate la momentul comenzii. Prețurile la momentul comenzii sunt corecte, exceptând excepțiile și erorile.

  1. Politica de livrare

LuposGK livrează coletele prin companiile de curierat partenere pentru a se asigura că primiți produsele noastre cât mai curând posibil. După livrarea cu succes a comenzii dvs., veți primi un email sau mesaj telephonic cu numarul de awb corespunzator.

4.4 Taxele de transport:

Taxa de transport este de 15 lei oriunde in Romania. Pentru comenzile de peste 400 lei, taxele de transport sunt zero lei.

  1. Plata

Plata pentru achiziții și expediere se poate face prin ramburs, ordin de plata,card de credit / debit. Dacă bunurile comandate nu sunt disponibile și plata a fost efectuată, plata respectivă va fi creditată în contul dvs. Bancar in termen de 24 de ore.

5.1 Plăți cu carduri de credit / debit

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar “ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

5.2 Securitate

Pentru a vă asigura securitatea datelor, folosim securitatea software-ului SSL (Secure Socket Layer). Cu acest sistem, datele, numele, adresa și numărul cardului sunt codificate și transmise în siguranță prin Internet. În timpul transferului, nici un partid extern nu poate citi datele dvs.

  1. Cum să comandați

6.1 Descrierile produselor, instrucțiunile, desenele, ilustrațiile, datele, precum și descrierile privind greutatea, dimensiunea și utilizarea sau performanța, care sunt incluse în broșurile, cataloagele, circularele, buletinele de știri, anunțurile și listele de prețuri Luposgk, sunt verificate. Pentru comanda de produse, pur și simplu adăugați în coș elementul dorit și urmați pașii descriși.

6.2 Condiții de garanție

Produsele Lupos sunt realizate de profesionisti sub standardele noastre de brand. Suntem experți în producerea echipamentului tehnic de fotbal. Dacă, contrar așteptărilor, articolul dvs. Lupos prezintă deja o eroare de procesare la livrare sau prezintă un defect după o perioadă scurtă de utilizare, vom înlocui, bineînțeles, gratuit.

Pentru a verifica acest lucru, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail cu o fotografie la info@luposport.ro.

6.2 Responsabilitatea

În timpul perioadei de acoperire a garanției, în cazul în care se semnalează un defect acoperit de garanție, noi, la discreția noastră, vom repara defectul sau vom înlocui elementul defect. Orice altă cerere a cumpărătorului cu privire la elementele defecte, în special la orice cerere de daună sau rezilierea acordului, este exclusă.

Plata despăgubirilor datorate și / sau care rezultă dintr-un defect este exclusă în toate cazurile. În ceea ce privește alte cazuri, se aplică următoarele limitări:

Pentru alte daune, care pot da naștere la răniri vitale corpului sau sănătății, suntem responsabili numai dacă sunt rezultatul direct al intenției criminale, al viciului brut sau al neglijenței brute sau premeditate a obligațiilor contractuale esențiale din partea noastră sau asupra o parte dintre cei care lucrează în numele nostru (de exemplu, un transportator).

Legile statuare care guvernează garanțiile referitoare la produse rămân neschimbate.

Nu putem garanta că comunicarea de date prin Internet, ținând cont de tehnologia actuală, este lipsită de erori și este întotdeauna disponibilă.

Prin urmare, nu garantăm disponibilitatea constantă și neîntreruptă a magazinului nostru on-line în timpul procesului de comandă, în cazul unor erori tehnice sau electronice asupra cărora nu avem control direct, în special în ceea ce privește întârzierile în procesarea și acceptarea ofertelor. Nu suntem responsabili pentru orice link-uri către alte pagini web sau surse care pot fi create și nu le garantăm disponibilitatea.

Nu oferim nicio garanție în ceea ce privește conținutul legăturilor menționate, chiar și în cazul în care nu există dovezi privind caracterul ilicit al conținutului acestora.

  1. Politica de anulare

Vă rugăm să trimiteți orice anulare prin e-mail la info@luposport.ro sau să sunați la telefonul nostru de la +40745038312.

Anularile prin e-mail trebuie să conțină următoarele: Prenume, prenume, număr de comanda și adresa de e-mail. Aceste informații trebuie să fie identice cu informațiile furnizate inițial la comanda dvs. Furnizați informații de contact pentru a vă putea contacta dacă avem întrebări cu privire la anularea comenzii dvs.

Vor fi depuse toate eforturile pentru a face față anulării comenzii dvs., cu condiția ca comanda dvs. să nu fi fost debitată și / sau expediată. În cazul în care a fost trimisă o anulare (prin e-mail sau telefon) și comanda dvs. a fost expediată deja, vom restitui soldul complet incasat, inclusiv transportul. Cu toate acestea, în cazul în care anularea a fost documentată ca primită după expedierea comenzii, vom restitui marfa totală mai puțin transportul maritim.

  1. Politica de returnare și rambursare

Dacă produsele noastre nu corespund așteptărilor dvs. sau nu vă plac, le puteți întoarce cu ușurință la noi în termen de 14 zile. Această perioadă de timp începe cu ziua în care obțineți produsul dvs. fizic.

După ce primim produsul dvs. returnat, vom restitui întreaga sumă a comenzii (inclusiv costul de expediere de la noi către dvs.) in maximum 7 zile lucrătoare. Nu returnăm costul de expediere plătit pentru returnarea produsului. Acest lucru este responsabilitatea dvs.

8.1 Excluse din procesul de returnare / rambursare:

Produsele deja folosite si cu urme de uzura

Produse ale căror folii protectoare au fost îndepărtate

Produsele personalizate la cererea dvs.

De îndată ce produsul a ajuns in depozitul nostru vă vom rambursa valoarea bunurilor, inclusiv transportul costul de expeditie initial (de la noi la dvs) intr-un interval de 7 zile lucratoare. Costul dvs. de expediere a returului nu poate fi rambursat.

8.2 Informații despre retur

O returnare din orice motiv este posibilă numai în termen de 14 zile de la primirea bunurilor. Din păcate, bunurile returnate după această dată nu pot fi rambursate.

Pentru schimburi de produse (marimi necorespunzatoare), va rugam sa ne contactati pentru a aranja schimbarea produsului intr-un mod cat mai avantajos pentru dvs.

Prelucrarea returului durează în medie aproximativ 10 zile lucrătoare.

Returnarea mănușilor defecte sau dimensiunea greșită (din vina noastră) vor fi procesate gratuit, astfel încât nu veți plăti nici o taxă sau costuri de expediere.

8.3 Adresa pentru returnare este:

SC Sport Club SRL

Narciselor nr. 1A, Dobroesti, Ilfov, CP 077085, România

Telefon: +40723242491

  1. Politica de confidențialitate a datelor privind consumatorii

Consultați Politica noastră de confidențialitate din secțiunea separată

  1. Notificări importante

Produsele oferite sunt postate pe site-ul nostru cât mai clar posibil. Am încercat să prezentăm culorile produselor noastre într-o manieră realistă, cu toate acestea nu putem garanta că culorile văzute pe calculatorul dvs. se potrivesc cu cele ale produselor reale, datorită naturii individuale a caracteristicilor monitoarelor sau dispozitivelor dvs..

  1. Dispoziții finale

11.1 Legea aplicabilă și jurisdicția competentă

Legea română reglementează exclusiv toate condițiile contractuale dintre Sports Club și client.

Pentru toate controversele care decurg din relația de afaceri dintre client și Sports Club, jurisdicția competentă este cea a sediului principal al Lupos din București. Cu toate acestea, ne rezervăm dreptul de a convoca clientul la orice altă instanță competentă.

11.2 Clauza de excludere

În cazul în care o clauză a acestor condiții de vânzare ar fi nulă sau ar trebui să devină astfel în viitor, validitatea tuturor celorlalte condiții sau acorduri nu va fi afectată.